EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Zoek je iets of iemand? Heb je een prangende vraag? Laat het hier weten!
Ik ben helaas niet zo actief op het forum (deels door drukte en deels weet ik negen van de tien keer niet wat ik moet zeggen), maar ik heb nu een vraag waar jullie me wellicht mee kunnen helpen.

Voor mijn moeder ben ik op zoek naar de Nederlandstalige versie van Elizabeth Gaskells North and South. De Engelstalige versies zijn overal te vinden, maar door omstandigheden is het voor mijn moeder erg lastig om in een andere taal te lezen.

Laatst had ik een mooie aanbod op Marktplaats gezien en ook geboden, maar hier heb ik helaas nooit meer wat op gehoord en de advertentie is inmiddels verdwenen. Naast Marktplaats heb ik ook Bol.com, De Slegte, booktrader.nl en wel meer online sites geprobeerd, maar overal is het uitverkocht/niet leverbaar.

Misschien dat jullie me kunnen helpen!

Alvast bedankt!

Liefs :* ,
Gris
Of anders via de bibliotheek aanvragen, is ook een optie.
@ Karin: Oh, dat zou echt geweldig zijn! Alvast enorm bedankt voor de moeite.

Ik woon zelf in België en, geloof het of niet, mijn bibliotheek heeft hem niet in het Nederlands. Te idioot voor woorden eigenlijk als je bedenkt dat ik in één van de bekendere studentensteden woon.

Ik ga ondertussen nog wel andere sites in de gaten houden, maar ik zie het somber in. Niemand wil het natuurlijk verkopen. Begrijpelijk, dat wel. :)

Iedereen bedankt voor de moeite!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!