EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Zoek je iets of iemand? Heb je een prangende vraag? Laat het hier weten!
By Robyn
Hallo iedereen,

Ik zoek een Regency daydress die ik van iemand mag lenen voor een dagje.
Zondag 19 augustus ben ik met de Jane Austen Living History Group op Huis Verwolde.
We gaan daar in en rondom het huis voor wisselende publiek dansen en tableaus maken. Echter heb ik nog geen daydress. De planning zou zijn dat ik zelf een daydress zou maken (stof en patroon zijn in huis), maar ik moet nog beginnen met het maken daarvan. Ik ben bang dat ik het niet op tijd klaar ben, omdat ik totaal geen ervaring heb met kleding maken. Mijn moeder is op zich wel handig met kleren maken, maar Regency kleding heeft ze nog nooit gedaan. Dus met haar hulp ben ik nog steeds niet een twee drie klaar.

Is er dus iemand waarvan ik een daydress mag lenen in het geval dat ik mijn eigen jurk niet af krijg?
Lengte 1.60
Maat 36 en soms 38.

Alvast reuze bedankt!
Ik ben volgend weekend op de Floriade en heb allebei mijn daydresses nodig - net zoals meerdere forumleden vrees ik.
Maar ik denk dat mijn jurken sowieso te groot & te lang voor jou zullen zijn.
Succes ermee!
Mijn daydress is zo goed als af inclusief mijn bonnet!!!! Deze topic is dus niet meer van toepassing!

Ik had niet geloofd dat het samen met mijn moeder zou lukken om het op tijd af te krijgen :) :). Ik ben al heel tevreden over het resultaat. Morgen de laatste afwerkingen. Foto's na afloop plaats ik natuurlijk op het forum!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!