EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Zoek je iets of iemand? Heb je een prangende vraag? Laat het hier weten!
By Vanessa
Eind juni zal ik deelnemen aan een Regency Supper in Alton.
De dresscode voor deze avond is 'Regency Costume or smart evening wear'.
Het lijkt mij geweldig om in een Recency dress aan tafel te gaan!
Wie heeft er voor mij een dergelijke jurk te leen?
Of is er misschien iemand die er een voor mij wil/kan maken?
Ik ben 1,62 m. Mijn maat is 36/38 of M.
By Odette
Hoi Vanessa, wat leuk dat je ook gaat. Zelf ben ik vrij lang, maar er zijn hier zeker een aantal dames van wie je hier iets kunt lenen.
By rosa
Hallo Vanessa, dan komen we elkaar daar vast tegen. Als je 20 cm langer was dan zou ik je graag een jurk lenen......
By Karenlee
Ik heb een die qua lengte goed zal zijn, maar wellicht iets te groot. Heb het zelf gemaakt dus kan geen keihard maat geven, maar is zeker meer rond de 40. Woon je toevallig in de buurt van Utrecht? Zo ja zou je een keer kunnen komen passen. Het is trouwens een jurk die mij niet meer goed past sinds ik een korset hebt. Als je het mooi vindt maar de pasvorm is (nog) niet helemaal goed, zou je het wat mij betreft kunnen kopen (voor een heel vriendelijk prijs) en het aan de zijkant van het lijfje gewoon iets (Iaten) innemen.
By Karenlee
Nou, Vanessa is vandaag bij mij langs geweest en heeft een jurk meegenomen (dat ze in ieder geval iets heeft) maar de pasvorm is niet perfect. Lengte is OK, maar ik ben gewoon groter om de ribbencast/borsten dus daar zit het een stuk losser dan wenselijk. Wellicht heeft iemand een nog beter alternatief voor haar? IMO als je een stuk langer bent hoeft dat niet per se veel uit te maken, want zij zou een losse, tijdeljke zoom in kunnen zetten dat later makkelijk uit te halen is. Het lijfje kan je helaas niet zo "even" aanpassen. Qua maat moet je i.d.d. denken aan 36-38. Bij haar zal 40 gewoon te groot zijn.
By rosa
Ik weet niet of je dit nog op tijd leest Vanessa, maar ik heb wel een witte jurk met beige bloemenmotief. Deze is veel te lang voor jou, maar je mag hem afknippen en houden. Hij is te dragen zonder onderjurk.

Woon je een beetje in het midden van het land? Ik woon in Tiel.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!