EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Zoek je iets of iemand? Heb je een prangende vraag? Laat het hier weten!
By Lizzie
Sorry als er al een topic hieromtrent bestaat, maar ik vroeg me af of er een Jane Austen vereniging bestaat voor de Vlaamse fans? The JA Society bestaat in Nederland maar ik begrijp ook wel dat het ook moeilijk is om in beide landen er één op te richten...
By Emma Elisabeth
Hoi Lizzie, ik ben van Belgie -de Kempen - en ik stel mezelf al jaren dezelfde vraag :)
Ik zou graag een vlaamse vereniging oprichten, ma het is een beetje moeilijk zonder leden hè...
BTW, ik had met deze vraag ook al eens een topic geplaatst...
By Lizzie
Dan heb ik daarover gekeken, sorry daarvoor (misschien kunnen deze berichten daar worden bijgeplaatst?).

Bedankt voor je reactie, Emma Elisabeth. Ik moet nu wel zeggen dat ik helemaal geen ervaring heb met zo'n dingen maar we kunnen uiteraard eens bekijken wat er mogelijk is. Ik woon trouwens op de grens met Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant.
By Emma Elisabeth
Moet je toch geen sorry voor zeggen :)
Ik heb er ook totaal geen ervaring mee, en ten opzichte van de meeste hier op het forum lijk ik zelfs een totale leek! :o
Een heuse society oprichten ligt dan ook buiten m'n bereik, maar er is niks mis met een kleine groepering... :clap:
By Karin
Helemaal niet erg hoor! Ik heb de twee onderwerpen even samengevoegd.
Kennen jullie trouwens de Facebook-community van Ilse al voor Belgische JA liefhebbers? Bekijk 'm hier.
Misschien moeten jullie eens gaan praten met Monique van de Nederlandse Jane Austen Society. Zij organiseert regelmatig lezingen, ook met buitenlandse gasten. Wellicht is het voor die buitenlandse gasten interessant om ook een lezing in België te geven.
By Emma Elisabeth
Ik had al een keertje bij Monique achter wat info gevraagd, maar zo een echte society moet opgericht worden met toestemming van de vereniging in Engeland. Ze zei me ook dat het dan via de notaris (geloof ik) gaat, en je moet doelen kunnen voorleggen aan Engeland. :worried:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet in een stadium van het leven zit om m'n centjes daar aan uit te geven, en welke doelen ga ik voorleggen? Een lezing en danscursus voor mezelf? :D
Ik zoek nu al bijna letterlijk jaren achter andere fans, ik droom nog net niet van :$
Btw, dank je Karin om de berichtjes hier samen te zetten...

Groetjes Ilse/Emma Elisabeth
By Karenlee
Nou, voorlopig doe je dan - zoals Ilse - gewoon gezellig samen met de Nederlanders?

Sent from my iPhone using Tapatalk

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!