EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Zoek je iets of iemand? Heb je een prangende vraag? Laat het hier weten!
By Hetty
Wat mij betreft ... ik zou het leuk vinden maar de dag ervoor ben ik op kasteel Cannenburg in historische kleding en tja ... Om de dag erna gelijk weer op stap te gaan. Geen idee of ik dat doe. Op zich zou het kunnen maar het thuisfront zou in opstand kunnen komen :(
By Lizzie
Fijn dat je een berichtje op de site hebt gezet, Karin! Hopelijk heeft het succes. :) En ja ik denk dat Café Impérial, in historische setting, wel goed past om zo'n meeting te houden. Mochten er verschillende mensen om welke reden dan ook, niet kunnen maar wel willen, ben ik bereid om het enkele weken te verplaatsen. Maar goed, we zullen het voorlopig houden op 18 mei. ;)
By Emma Elisabeth
ik had de locatie ondertussen al toegevoegd, daar ik wist dat Karin het bericht zou plaatsen (Bedankt Karin!!) :)
Voor mij is het ook niet direct een probleem om de datum te verplaatsen, ik zou het alleen op een even weekenddag willen houden (dan ben ik dochterloos ;) )... Ik kan het voorstel zeker plaatsen...
By Hetty
Jammer.

Je stopt er tijd en energie in maar er wordt intussen ook zoveel georganiseerd wat te maken heeft met J.A. en die regecyperiode in Nederland. En dan doen heel wat mensen ook nog mee met de activiteiten om "Oorlogje te spelen".
dat iedereen een keuze moet maken. Er wordt al heel veel gereisd in de weekenden.

Je hebt in ieder geval geprobeerd om alle JA fans uit België bij elkaar te krijgen. Misschien dan maar een meeting online???
By Karenlee
Tsja... wat Hetty zegt. In de afgelopen paar jaren wordt er zo veel georganiseerd hier in NL dat het al moeilijk is om te kiezen/tijd vrij te maken voor de dingen die dichtbij plaatsvinden. Wel leuk aan de ene kant dat je niet zo naarstig op zoek hoeft te gaan naar mensen die je passie delen, maar aan de andere wordt je dan "spoiled for choice" :( .

Sent from my iPad using Tapatalk HD

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!