EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

De grote 'wie is de leukste Jane Austen-man' poll, kletspraatjes en andere zaken vind je hier.

Wie vind jij de leukste Jane Austen-man?

Mr. Darcy (P&P)
47
38%
Mr. Wickham (P&P)
Geen stemmen
0%
Colonel Brandon (S&S)
13
10%
Edward Ferrars (S&S)
5
4%
Mr. Willoughby (S&S)
Geen stemmen
0%
Henry Tilney (Northanger Abbey)
12
10%
Edmund Bertram (Mansfield Park)
2
2%
Henry Crawford (Mansfield Park)
1
1%
Captain Wentworth (Persuasion)
23
18%
Frank Churchill (Emma)
1
1%
Mr. Knightley (Emma)
21
17%
Inderdaad.. konden we er maar meer kiezen:) dan zou ik ook nog Mr. Knightley erbij kiezen.. en Mr. Darcy.. maar ik moet eerst het boek nog lezen dus die kan ik nog niet kiezen..
Ik heb gestemd op Mr. Knightley en Capt. Wentworth. Twee verstandige, volwassen, zorgzame mannen. Henry Tilney staat ook in mijn top drie, maar ik kon maar uit twee kiezen. Wat Mr. Darcy betreft: ik begrijp wat iedereen (incl. ikzelf) in hem ziet, maar ik vind toch dat hij wat te gesloten, stil en nors is om bovenaan te staan.
Voor mij is het nog altijd Colonel Brandon. Die vind ik echt geweldig! Als ik beter had gelezen dan had ik gezien dat ik er nog een mocht kiezen. Dat was dan Captain Wentworth geworden. Allebei krachtige persoonlijkheden!
Ok twee mannen aanduiden zal nog net lukken denk ik. :D Ik ga voor Captain Wentworth en voor Mr Knightly. Beiden staan sterk in hun schoenen, zijn volwassen (vind ik toch een belangrijke eigenschap) en zouden nooit ondoordachte dingen doen. Colonel Brandon en Henry Tilney staan op een 3e plaats.
Wat? Mocht je TWEE kiezen :o ??!! Dat viel me ook niet op in de eerste instantie. Jeetjemiena. OK, dan voeg ik Mr Knightly toe, naast Henry Tilney :inlove:.
:rofl: :rofl: :rofl: Pas op, hoor.... weet je wie die aller-aller-rijkste man is in alle Austen boeken? Mr Rushworth |( ...
Oh, maar Rushworth is toch zo'n heerlijk aantrekkelijke, slimme & fijne man...? ;)

*gags*
Ehm, Colonel Christopher Brandon! duh!
En ook Darcy. He is not at all proud, he just doesn't converse easily with people with whom he is not well acquainted.
Sebazzel schreef:Oh, maar Rushworth is toch zo'n heerlijk aantrekkelijke, slimme & fijne man...? ;)

*gags*
:puke:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!