EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

De grote 'wie is de leukste Jane Austen-man' poll, kletspraatjes en andere zaken vind je hier.

Wie vind jij de leukste Jane Austen-man?

Mr. Darcy (P&P)
47
38%
Mr. Wickham (P&P)
Geen stemmen
0%
Colonel Brandon (S&S)
13
10%
Edward Ferrars (S&S)
5
4%
Mr. Willoughby (S&S)
Geen stemmen
0%
Henry Tilney (Northanger Abbey)
12
10%
Edmund Bertram (Mansfield Park)
2
2%
Henry Crawford (Mansfield Park)
1
1%
Captain Wentworth (Persuasion)
23
18%
Frank Churchill (Emma)
1
1%
Mr. Knightley (Emma)
21
17%
Een hele moeilijke vraag. Om het iets gemakkelijker te maken mag je twee stemmen uitbrengen. Helaas was er in het rijtje geen ruimte meer voor meer namen, dus als Mr. Collins je favoriet is, mag je dat hieronder in een reactie aangeven! :lol:
Hmmmm, mr Willoughby was toch ook best leuk......? (BBC serie) Whoehahaha. :lol: In Mamma Mia vond ik hem anders best te doen...;-)

Ik ga dan toch voor Mr Darcy. Tsja......
:D
Nou, ik denk dat Marianne Mr Willoughby wel graag zou vergeten.... :lol:
Maar toch.... Dominic Cooper....;-)
Maaaaaar ok ok ok, ik weet. Het gaat om de karakters in de boeken en niet om wie ze speelt....
Dus...blijf ik toch fijn bij Mr Darcy ;)
Lastige keuze! Ik weet wel dat Edward bij mij héél ver onderaan het rijtje staan, maar de nummer één?
Hmm... tie between Darcy & Brandon! Stiekem mr. Collins, natuurlijk. De Lost in Austen versie.
(Wacht, wacht, wacht, is die nieuwe Willoughby dat kleine mannetje in Mamma Mia? Degene die niet trouwen wil. De naam weet ik niet meer. :lol: )
By Dartie
Mr. Darcy... een kat en muis spel is altijd leuk. En hij heeft geld! Captain Wentworth, omdat hij eeuwen naar je blijft smachten en jij ook naar hem.
Mr. Darcy en Captain Wentworth. Ik zou echt niet kunnen kiezen tussen de twee. Een gedeelde eerste plaats dus. Op drie zou dan Mr. Knightley komen, denk ik, of misschien Mr. Bingley.
Ik kan me herinneren dat ik Edmund Bertram in het boek maar een saaie gast vond, maar ik heb laatste de film Mansfield Park nog eens gekeken en *schraapt keel*, die Jonny Lee Miller is toch echt wel leuk. Dus omdat ik het anders een beetje zielig vind voor Edmund in de Jonny Lee Miller-versie, krijgt hij mijn stem :oops: (en ja, ik kijk ook heel graag naar Eli Stone met... JML ;))
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!