EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Deze is echt heel goed!! en heel verassend, zonder baby ;)
Heel mooi geschreven Karen. Heb m'n favoriet alweer bijgesteld.

Ook nu weer heel leuk dat er linkjes naar het boek zijn, en je hebt precies geschreven wat je wilt weten als het boek stopt; hoe gaat Lizzy het er vanaf brengen? Tegen welke obstakels lopen ze aan?

En ook hier weer zonder baby en te veel gezoen ;)
Hetty schreef:Ik heb even zitten rekenen. :P
Het verhaal van Karen is nr 12
En komen in totaal 17 verhalen ... Dus nog 5 te gaan ... Elke dag een verhaal erbij :rofl: :rofl: :rofl:

Het mijne komt ook nog .... Spannend.
Het laatste verhaal is van mijzelf. Ik kon het niet laten. Had het al in mijn hoofd zitten toen ik de schrijfwedstrijd uitschreef. Heb lang zitten twijfelen of ik het zou plaatsen of niet, maar ik doe het gewoon. :P En: uiteraard doe ik niet mee aan de competitie ;-)
Waarom doe je niet mee aan de competitie Karin, als jouw verhaal het beste is, dan heeft jouw verhaal ook het recht te winnen, alleen win je dan je eigen cadeautjes. Ook leuk niet waar :)

Ik ga alles nog een keer lezen om mijn keuze goed te maken.
Odette schreef:Waarom doe je niet mee aan de competitie Karin, als jouw verhaal het beste is, dan heeft jouw verhaal ook het recht te winnen, alleen win je dan je eigen cadeautjes. Ook leuk niet waar :)
Nee joh gekkie. Het is voor mij al genoeg dat het uit mijn hoofd is en op 'papier' staat en ik vind het leuk om het te kunnen delen. Die cadeautjes laat ik graag aan anderen!
Dit is zo'n geslaagde wedstrijd > eigenlijk zijn de verhalen op zich al cadeautjes!!! Elke dag weer een verrassing. Wat mij betreft mag je vaker zoiets organiseren!

Ik zat vandaag al te denken ... Je zou ook een brief kunnen schrijven ... Bijv. Darcy aan Elisabeth, of andersom! En dan een brief die tijdens de verlovingstijd is geschreven. :tmi: :lol: :rofl: Kunnen we ons lekker uitleven!
Ik had vandaag iets vreselijk geestdodend te doen, en dan kom ik op de meest vreemde creatieve ideetjes! :lol:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!