EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Karin schreef:Ik heb inmiddels 11 verhalen van de 24 deelnemers binnen. Zo leuk! :rofl:
Ze hebben niet veel tijd meer ! Nog 7 uur, 21 minuten en 10 seconden om precies te zijn :sweat: ! Weet je al wanneer je gaat beginnen met publiceren? Ik ben ook zo benieuwd naar de andere inzendingen :clap:!
Wanneer ze geplaatst worden, wordt dat dan zonder vermelding van de naam van de schrijfster/schrijver.Zodat je aan het einde een soort van "blinde stemming"krijgt aan het einde.

En je puur en alleen op het verhaal gaat stemmen. En niet eventueel ook je voorkeur voor de inzender laat meebepalen.

Wanneer dan de winnaars bekend zijn.Dat dan pas ook de namen bij de bijpassende verhalen vermeld worden.
Dat is een leuk idee, maar ik ga er toch de namen bij plaatsen. Zoals je weet is het internet de ideale plek om teksten te jatten (en muziek en films en weet ik wat veel meer), dus ik wil iedereen graag zelf verantwoordelijk maken voor het copyright (zodat ik daar niet achteraan hoef als een verhaal op een andere site opduikt.)
Op zich zou ik het ook leuker vinden dat we alleen op de verhalen stemmen en niet op de personen die het hebben geschreven. Anders krijg je al snel dat mensen vragen om op hun verhaal te stemmen. Op facebook zie ik regelmatig zulke oproepen. Trouwens op andere sites ook!

Nou ja ... Je moet het maar doen zoals je zelf denkt dat het goed is!

Maandag het 1e verhaal????
Ik denk ook dat anoniem stemmen het leukste zou zijn. Maak me niet echt druk om het idee dat mijn contributie 'gepikt' zou worden. Maar kan me wel voorstellen dat het dan de leuk/uniek van de competitie op dit website afzwakt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik geloof niet dat ik ergens heb geschreven dat vandaag het eerste verhaal er op staat? ;-)
Ben al de hele ochtend bezig, maar het is een hele klus, want het zijn uiteindelijk 16 inzendingen geworden. Veel leestekens in Word doen het niet in Wordpress, dus moet ik vervangen. Daarnaast moet het er ook nog een beetje leuk uitzien en zo.
Ik zet ze nu in het systeem en vanaf morgen worden ze een voor een geplaatst (met wat dagen er tussen). Dus nog even geduld, dames!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!