EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Geschreven... :whew: :whew: 503 woorden :tmi: :tmi: en nu probeer ik het te versturen.Maar er zijn problemen de server heeft kuren... :@ :@

Nou de problemen zijn opgelost.En mijn verhaal verstuurd.Ik heb het vanochtend liggend in bed in een keer geschreven.Het enige waar ik opgelet heb of in niet boven de 500 woorden zou komen.Toen begon het aftellen.En met 503 woorden was het verhaal ook af.

en nu is het dan verzonden.... :P

heb nu spijt dat ik heb meegedaan.Zojuist teruggelezen het is een verhaal van niks.Sorry Jane als ik dacht voor 503 woorden heel even in jou schoenen te kunnen staan
Karin schreef:Ik heb 'm maar 1 keer ontvangen hoor Maria! Kun je mij de foutmelding eens mailen? Dan kan ik zien of het niet toevallig aan mijn server ligt ipv die van jou ;-)
Nee het lag aan mijn server.Want die deed de hele dag al vreemd.Maar goed je hebt mijn bijdrage en daar ging het om...Ben heel erg benieuwd naar de andere verhalen.Want in eerste instantie dacht ik 500 woorden is dat veel /weinig.Maar wat mij geholpen heeft om toch dit aantal "moeiteloos" :tmi: ;) te halen ,was dat ik de eerste 5 zinnen vanaf het begin in mijn hoofd had zitten.En vandaaruit verder ben ik gaan borduren.En dan blijkt,gelukkig :whew: dat het een zakdoekje is dat je moet borduren en geen 12 persoons tafelkleed met bijpassende servetten :lol: :lol:
Haha... goede analogie, Maria. Maar ik had juist het tegenovergestelde probleem. Het verhaal floepte er vrij snel uit, maar ik was daarna een week bezig om het onder de 500 woorden te krijgen.
wat leuk en wat spannend :clap: :clap: :clap: Ik ben zo benieuwd naar alle verhalen.Wat hebben Elizabeth en Fitzwilliam allemaal "uitgespookt"in dat jaar.En leven ze inderdaad nog lang en gelukkig. :?: :?: En wat zou Jane er van vinden :P Ik weet wel dat ze niet op mijn schouder zat mee te schrijven.Want dan was er waarschijnlijk iets heel anders uit mijn pen gevloeid

Ik kan niet wachten om het allemaal te lezen :talk: :talk: :talk:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!