EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Ik moet ook nog stemmen, weet al op wie maar hebgeen zin om alle verhalen nog een keer te lesen. Ook geen tijd trouwens!
Jane schreef:Ik moet ook nog stemmen, weet al op wie maar hebgeen zin om alle verhalen nog een keer te lesen. Ook geen tijd trouwens!
Ik heb exact hetzelfde. ;) Ik weet ook al op wie. Dat is het spannende verhaal, maar ik heb helaas geen tijd om alle vragen weer te gaan teruglezen. :P
Nou vooruit dan, omdat ik toch wel weet dat jullie de verhalen hebben gelezen...

1. Norris
2. Lessons Learned
3. First Impressions
zit met hetzelfde. Die echt leuk waren heb ik onthouden. Maar niet allemaal gelezen, en sommigen weer vergeten
Die verhalen heb je zo gelezen ... Als ze allemaal bij elkaar staan zoals ik dat heb gedaan in een word-document! Dus daaraan kan het niet liggen.

Ik heb tr4ouwens pas vandaag gestemd! Onze pc, en telefoon en tv deden het even niet > 3 dagen! BALEN!!! Gelukkig werkt alles weer maar ik moet 3 dagen bijlezen! Lijkt wel alsof ik op vakantie ben geweest.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!