EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
OK... ik ben toch niet zo ambitieus geweest om het in het nederlands te proberen (zoals ik het in het eerste instantie wilde), maar heb in ieder geval een eerste draft AF in het engels. Ga het even laten liggen, en over een paar dagen opnieuw bekijken om laatste aanpassingen te doen. Je krijgt in ieder geval zeker een inzending van mij.
Hee Karen en iedereen die nog mee wil doen,
meld je even aan via de site (dat kan tot en met vrijdag), dan heb ik je gegevens ook op de goede plek staan en zo en weet ik op hoeveel inzendingen ik kan rekenen.
We hebben al flink wat aanmeldingen, dat wordt genieten in maart!
Aanmelden kan hier.
Kan je je ook ergens weer afmelden??
Ik heb me destijds aangemeld, maar het wil niet lukken...
ik ben echt inspiratieloos at the moment, er komen maar geen leuke ideeën opborrelen en het is ook al weer bijna maart! :( Ben dus bang dat ik het niet meer ga redden!
Karin, ik merk als ik de berichtgeving over de schrijfwedstrijd op de homepage lees dat geen informatie wordt gegeven over WAAR je jouw inzendingen moet sturen (of heb ik het over het hoofd gezien?). Ik stuur die mijne gewoon naar info @ janeausten.nl want dat weet ik al, maar wellicht handig om dat toe te voegen als het er nog niet staat voor de meer 'en passant' website bezoekers. Of als het er wel staat, verplaatsen naar een iets meer prominente positie.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!