EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Nou moe! Dat is ook flauw... Ik heb een hele schattige bibliotheek nu...

Ik sla alleen helemaal dicht elke keer bij een challenge... Haha! Dus ik daag iemand uit en kan maar 2 voorwerpen vinden of zo. :P
Okay, af- en aanmelden helpt om verloren levels/kamers terug te krijgen! :rofl:
*gaat ballroom maar stofzuigen*

Zo, best amusant, dit spel. :P Net als LizzyBennet ben ik een ramp in Challenges. :angel: Maar bij de bekende kamers weet ik nou wel alle voorwerpen staan. :lol:
Ik ben een ontzettende leek op online-spelletjes gebied, maar ik heb gisteren een poging gewaagd.
Snap er vrij weinig van, maar ben al een heel eind gekomen met lukraak klikken :P. De zoekspelletjes zijn in elk geval al leuk ;).
Dus als je gewoon afwacht krijg je vanzelf nieuwe energie?
En begrijp ik het goed dat je moet je doorgaan met dezelfde spelletjes opnieuw te spelen totdat je genoeg punten hebt verzameld om door te gaan?
By liannedebee
Hallo allemaal,

Wie van jullie speelt Rogues & Romance op Facebook? Ik vind het wel een leuk spel maar om het in je eentje te spelen is niet zo gezellig, dus misschien zijn er onder jullie die ik als buren kan toevoegen in het spel? Ik hoor het graag van jullie.

Ellen.

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!