EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Volgens mij zijn wij de enige uit Nederland. Verder mensen uit Canada, VS, Australie, Belgie, Brazilie, UK, Japan. Vergeet ik nog een land?

Maar, ik durf het bijna niet te zeggen... Ik keek net in de leeseisen per unit om nog even te checken wat wij aan de introducties nodig hebben, en alle introducties zijn als pdf bijgevoegd. Dat betekent dat de uni niet als eis had hoeven te stellen dat wij de specifieke uitgaven met introducties hadden moeten aanschaffen. Ik vind dat heel erg vervelend voor jou Odette. Als wij dat hadden geweten, hadden wij jou veel moeite en tijd kunnen besparen. Des te meer dank voor jouw inspanning.
Hoi Alfred, dan is dat nieuw. Dan komt het goed uit dat er veel sneeuw lag. Ik ben erg benieuwd wat je van de cursus vindt. Zijn er meer mannen die de cursus volgen? Ik ben ook benieuwd wat je van Sandie vindt, ze is taalkundig erg goed en grappig.
Hoi Odette, wellicht is dat omdat veel cursisten al JA boeken hebben, en de uni daarom tegemoet komt met de intro's om niet nog eens boeken aan te schaffen? Ik vind het knap van Sandi dat zij bij al die cursisten zo verschillende reactie's kan geven op de introducties. Bij de discussies heeft zij nog niet zoveel gereageerd, daar kan ik weinig over zeggen. De vragen bij de stof (eerste deel is over JA) zetten je aan het denken over bepaalde aspecten. Het is mooi om te zien hoe in een paar dagen tijd met weinig lezen, ik toch heel wat meer weet over JA. Nee, ik ben niet de enige man ;-) Volgens mij is de verdeling 32/3.
Het is geweldig maar ook wel heel erg spannend! In het Engels posten enzo. En die mensen weten echt heel erg veel allemaal! Maar daar leren wij weer van mee! In ieder geval heel erg bedankt dat je het voor ons wilde doen, Odette! Als we eerder hadden geweten dat ze er gewoon op stonden dan was het natuurlijk makkelijker geweest :)
Ik ben net terug van vakantie en ben net begonnen om mee te doen, maar moet zeggen dat ik de navigatie van de website cursus ontzettend onoverzichtelijk vind. Ben ik de enige?
Nee, dat ben ik zeker met je eens Karen! Ik moest eerst ook echt even heel hard zoeken! Ik kon eerst helemaal niet het cursusmateriaal vinden! Je leert het een beetje kennen na een tijdje..
Ik heb op het moment problemen om in de site te komen. Iemand anders ook, of is het alleen mij? Lenneke, onder welke naam ben jij geregistreed op de forum? Ik heb Alfred gezien, maar jij nog niet.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!