EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Ik kan er ook wel van genieten hoor. Maar als je hem naast P95 zet (en dat was de vraag!) als boekverfilming, dan weet ik wel! No contest! :P
Ik vond het SUPER leuk! Het enige suggestie is iets duidelijker te vermelden dat als je via JA.NL of FB inlog, je niet elke keer met dat captcha invullen zit. Dat staat ergens wel en ik kreeg het eindelijk door, maar het duurde even. Wellicht in hoofdletters (Live Chat for Dummies, zoals ik) rechtstreeks zetten onder dat klok (geweldig manier, trouwens, om iedereen echt gelijk te laten beginnen). Vind het echt voor herhaling vatbaar....
Leuk dat je meedeed, Karen. En inderdaad, de volgende keer zal ik dat van het inloggen ook in het bericht zelf nog een keer plaatsen.
Volgend jaar september is het 20 jaar geleden dat P&P 95 in Nederland werd uitgezonden. Misschien leuk om dat in een week te vieren door samen te kijken (zes avonden van een uur, of 3 avonden van twee uur).
Ik vond het ook erg geslaagd!! En zeker voor herhaling vatbaar - het is ook snel geregeld omdat je er de deur niet voor uit hoeft en toch gezellig met zijn allen ;-).

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!