EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Persuasion 1995 vind ik heel mooi!
Vind ook the more the merrier.... Gezien het om Austen "zelf" gaat, zou ik het niet erg vinden om Miss Austen Regrets te kijken. Lekker praten over wat misschien wel of niet waar was in hoe haar persoonlijkheid e.d. wordt neergezet. Maar als anderen dat te depresief vinden, is Persuasion ook prima.
Ik geef de voorkeur aan Persuasion. Ik geef niet zoveel om biopics, maar ja dat ben ik. Laten we doen waar de meerderheid zich goed bij voelt. En ik zou zeggen, the more the merrier Karin! Dus op de homepage!
Verschillende redenen, maar alleen omdat het Anne geen Bath Half Marathon laat lopen is voor mij al genoeg.
Karenlee schreef:Verschillende redenen, maar alleen omdat het Anne geen Bath Half Marathon laat lopen is voor mij al genoeg.
:lol:
Die van 1995 is wat ingetogener, dat vind ik wel bij Anne Elliot passen. Miss Austen Regrets vind ik een mooie film, maar het lijkt me leuker om dear Jane te 'eren' met iets dat gebaseerd is op haar eigen werk. En dat een happy end heeft, daar slaap ik beter van ;)

Ik zal het een dezer dagen aankondigen op de homepage!
Tis gefilmd in Ierland.... :^) I'm for Bath! 8) En die vissenkus aan het eind :puke: :x :tmi:

De wals... :?: en Dan dat einde: your wedding present :fubar: Wat is er gebeurd met de wettige erfgenaam? Sir Walter kon Kellynch niet eens verkopen! Ik vind het hoogst irritant en eigenlijk wel beledigend dat de audience zo onderschat wordt. :rock:

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!