EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Vandaag staat er in de culturele bijlage Gulliver van het ND een artikel getiteld De Romantische Wereld van Jane Austen. 'Romantisch' is natuurlijk vooral het stickertje dat er door media en dan vooral filmmakers opgeplakt wordt maar dat terzijde.

Ook Karin's boek krijgt een mooie recensie. Vooral de afsluitende opmerking 'Voor de liefhebber een uitgave om van te watertanden' doet mij veel genoegen! Niet alleen omdat het waar is maar omdat het 'onze' Karin is die zo een mooi boek heeft geschreven en dat haar handtekening voorin mijn exemplaar staat! Well done!

Afbeelding

Sent from my iPad using Tapatalk
Wat een geweldige media aandacht allemaal! En laat dat nu aub ook vertalen in goede verkoopcijfers en - vooral - een engelse vertaling want ik ben overtuigd dat de royalties dan heel erg goed zullen binnenstromen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Laten we het hopen! De uitgever gaat de gids in oktober presenteren tijdens de Frankfurter Buchmesse, en dan hopen dat het wordt opgepikt door buitenlandse uitgevers. Maar laten we niet te hard hopen; ik kan me voorstellen dat Engelsen vinden dat ze zo'n gids niet moeten vertalen maar zelf iets dergelijks moeten schrijven. We zien het wel.
Karenlee schreef:Wat een geweldige media aandacht allemaal! En laat dat nu aub ook vertalen in goede verkoopcijfers en - vooral - een engelse vertaling want ik ben overtuigd dat de royalties dan heel erg goed zullen binnenstromen!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!