EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Maria schreef: kan ik mijn bestelling nog annuleren :tmi: :tmi:
Dan kan Jacqueline meedoen in jouw plaats, Maria.
Ik wil dan nu bij deze even tegen de anderen zeggen dat een toezegging bindend is, anders zit ik hier straks met een berg spellen ;-)
Liza, ik zal kijken of we er nog 5 anderen bij kunnen vinden. Anders zal ik vragen of we voor een klein beetje meer 7 spellen kunnen krijgen, misschien doen ze dat wel...
Karin schreef:
Maria schreef: kan ik mijn bestelling nog annuleren :tmi: :tmi:
Dan kan Jacqueline meedoen in jouw plaats, Maria.
Ik wil dan nu bij deze even tegen de anderen zeggen dat een toezegging bindend is, anders zit ik hier straks met een berg spellen ;-)
Liza, ik zal kijken of we er nog 5 anderen bij kunnen vinden. Anders zal ik vragen of we voor een klein beetje meer 7 spellen kunnen krijgen, misschien doen ze dat wel...

Dankjewel Karin.
Blj dat Jacqueline mijn plaats kan innemen.
Goed nieuws voor wie meedoet: er is zoveel geld opgehaald dat er een uitbreiding komt wat betreft kaarten. Ze hebben een 'undead expansion pack' ontworpen, gebaseerd op P&P& Zombies, en die krijgen we er nu allemaal gratis bij!
Hoewel ik geen fan ben van P&P&Z lijkt me dit toch wel grappig. Blijk je ineens het best bij een zombie te passen ;-)

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!