EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
By Karenlee
Ik ben nu (*g-a-a-a-p*) wel wakker, en hoewel het waarschijnlijk onverstandig is (om 07:30 gaat de wekker) ga ik proberen om het nog even vol te houden. Ik vind het echt hartstikke leuk hoe de NL media ondertussen jou kent (of in ieder geval snel weet te vinden) als Austen expert. Is wel erg toepasselijk dat ze op een biljet zou komen, gezien hoe belangrijk een rol geld speelde in haar tijd en verhalen. Hoewel veel mensen het ontkennen, was geld verdienen ook een van haar belangrijkste drijfveren in het schrijven - in ieder geval zeker toen ze uiteindelijk in Chawton Cottage terecht kwam. “…but tho’ I like praise as well as anybody, I like what Edward calls Pewter too.” Ze zou het waarschijnlijk ongelooflijk - maar ook hilarisch amusant - vinden om te weten dat haar gelijkenis ooit op de Britse "currency" zou komen.
By Karenlee
Nou, ze hebben niet veel tijd aan het onderwrerp besteed, maar je deed het super goed. Petje af!
By Karin
Karenlee schreef:Nou, ze hebben niet veel tijd aan het onderwrerp besteed, maar je deed het super goed. Petje af!
Dank je, Karen! Ik vond het echt wel super spannend en had nog zoveel dingen meer te zeggen, maar ik wist al dat het een kort item zou worden. Maar ik ben blij dat je je niet al te zeer voor mij schaamt, heb toch een beetje het idee dat ik namens de hele community praat en ons niet voor gek moet zetten :$ :lol:

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!