EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
By rosa
tja, moeilijk oordelen in die outfit.
In een oud white shirt zou't heel anders zijn ;)
By Femke
hahah in het meer springen geen slecht idee ;-) nu nog de outfit erbij en de welbekende blikkkkk ( the puppie look van verliefdheid ) mmmm smelt smelt
By Hetty
Het verhaalt speelt zich voor een groot gedeelte in november en december af .. Om dan in een meer te springen :o Daar heeft Darcy veel te veel verantwoordelijkheidsgevoel voor ... Hij moet nu wel zorgen voor zijn vrouw en kinderen en het grote huis met alle landerijen er omheen ... En dan is er Georgiana nog met haar toekomstige vrijer!!!
By Maria
Hetty een beetje man springt ook in november/december in het water! :lol: :lol: Ik kan nog niet zeggen of ik hem de nieuwe Mr.Darcy ga vinden.Eerst zien dan geloven (of niet) :P :P
By Karin
RegencyGentleman schreef:Leuk allemaal, maar wie is de nieuwe Miss Elizabeth Bennet? :inlove:
Staat in het bericht, John! Anna Maxwell Martin. En zij is natuurlijk niet Miss Elizabeth Bennet, maar Mrs Elizabeth Darcy :P

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!