EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Er zijn heel wat verfilmingen gemaakt van de boeken van Jane Austen. Wat vind jij er van?
By Diewertje
Voordat ik er erg in heb gehad, ben ik al bij aflevering 65! Nu we Darcy hebben gezien en hij zijn "aanzoek" heeft gedaan, wordt het ook steeds moeilijker om te stoppen ;-).

Ik vind de moderne interpretatie erg goed gedaan en geloofwaardig, bijv. het "huwelijk" tussen Charlotte en Mr. Collins en waarom het vanaf het begin duidelijk is dat Colonel Fitzwilliam geen serieuze partij is voor Lizzie.
By Karenlee
Ben je ondertussen Lydia's video's ook aan het bekijken?

Sent from my iPhone using Tapatalk
By Jane
Die vandaag was wel een zoete hoor! Net zo een suikerspin, een hele roze!
By Hetty
Jane schreef:Die vandaag was wel een zoete hoor! Net zo een suikerspin, een hele roze!

:rofl: :rofl: :rofl:

Ik heb er nog niet zo veel van gezien > ze praten zo snel, en dan klik ik de ondertiteling aan en dat is lachen!!! Er staat de meest onzinnige tekst! (Ook de Engelse > probeer het maar eens!) En dan moet ik het filmpje weer opnieuw bekijken omdat ik de helft heb gemist!
By Diewertje
Karenlee schreef:Ben je ondertussen Lydia's video's ook aan het bekijken?
Karenlee schreef: En dat je het weet, op bepaalde momenten in het verhaal komt ook (soms ZEER) interessant aanvullende informatie beschikbaar door andere video's (hoewel lang niet zo veel als je van Lizzie krijgt). Vanaf aflevering #29 van TLBD begint TheLydiaBennet videos te maken. Zij heeft iets van 30 in totaal gepost tussen juli en januari, maar het is vooral belangrijk om degene te kijken die samenlopen met TLBD vanaf half december. Vanaf aflevering #44 van TLBD wil je ook waarschijnlijk even kijken naar de videos van Maria Lu (maar 7 in totaal), en vanaf aflevering #83 moet je kijken naar de 6 demo videos van Pemberley Digitial. Let op de "Published on..." datum links onder de scherm als je het openklikt om te zorgen dat je het e.e.a. in de juiste volgorde bekijkt!
P.S. Vergeet alle ingewikkelde heen en weer schuiven tussen verschillende video feeds of YouTube. Ga gewoon naar de official TLBD website en click on videos rechts onder in de navigatie. Daar hebben ze ALLES netjes op een rij in de juiste volgorde. Daar kan je ook alle tumblr en twitter accounts van de personages volgen. Het is echt een one-stop-shop voor alle verschillende facetten van het verhaal!
Ehm, nee :tmi:.
Ik heb nu pas je post van een tijdje terug (zie hierboven) goed gelezen en ik heb het dus he-le-maaaaal verkeerd aangepakt ;-). Ik kijk via Youtube en moet steeds opnieuw de filmpjes zoeken. En daaruit werd ook niet duidelijk wanneer Lydia's video's begonnen. Ik ga het vanavond goedmaken :)!
By Karin
Antje schreef: 13 dec 2018 15:17 Ik heb eigenlijk nooit de lizzie bennet diaries uitgekeken, ik ben maar weer opnieuw begonnen. Echt heel verslavend om naar te kijken, elke keer denk ik nog 1
Heerlijke serie, hè! Veel plezier met verder kijken :)

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!