EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Er zijn heel wat verfilmingen gemaakt van de boeken van Jane Austen. Wat vind jij er van?
By Jane
Heb FB een beetje gemist gisteren maar wel LBD gekeken! Wow! Be still my beating heart!
By Jane
Ze zijn nog niet uit, over een paar maanden pas, en dan moet het nog hier naar toe. En anders in Amerika bestellen!
By Christien
Jane schreef:Ze zijn nog niet uit, over een paar maanden pas, en dan moet het nog hier naar toe. En anders in Amerika bestellen!
:!:

Als je ze daar besteld: let even op of je de dvd ook hier in NL kunt afspelen (region 2)

Was weer een leuke Q&A!
By Karin
Heb even een en ander nagelezen: de dvd wordt regio-vrij uitgegeven (jeuj!) maar kan vooralsnog alleen besteld worden bij de makers ervan (dus niet via Amazon). Je kunt je alvast inschrijven: voor 55 dollar en 10 dollar verzendkosten komt de dvd in juli jouw kant op. Op deze site zie je in de rechterbalk wat de opties allemaal zijn en kun je je vast laten leggen voor de dvd of wat je er nog meer bij wilt. Blijkbaar gaan ze ook het originele boek uitbrengen in een Lizzie Bennet Diaries uitgave.
By Karenlee
Ik vindt de series heel erg leuk, maar $65 dollar is best veel zeg!
By Jane
Ik heb een regiovrije dvd speler en de dvd is regiovrij, dus no problem.

Ja, is best veel, maar ja, ik verbaasde me er altijd al over dat alles gratis werd uitgezonden, het zal toch op de een of andere manier bekostigd moeten worden allemaal. En je hoeft hem niet te kopen, vrijwel alles staat op youtube.

Ben trouwens wel benieuwd naar het boek!
By Karin
Karenlee schreef:Ik vindt de series heel erg leuk, maar $65 dollar is best veel zeg!
Het is een dvd boxset, met zes of zeven dvd's, dus het is geen vreemd bedrag. Maar het blijft een hoop geld ;-)

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!