EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Er zijn heel wat verfilmingen gemaakt van de boeken van Jane Austen. Wat vind jij er van?
By Diewertje
Karenlee schreef: Het is bijna alsof een van de Bennet sisters Caroline Bingley zou aanbieden om haar een jurk te lenen voor een bal.
Erg leuke vergelijking, Karen :lol:

Ik heb laatst wat stukjes van het Netherfield ball nauwkeurig bestudeerd om Mr. Beveridges Maggot en Shrewsbury Lasses ("the other way, Mr. Collins!) te oefenen. Echt zo leuk om deze dansen die ik zo goed ken van de serie zelf te doen!
By Hetty
Ik had het laatst met onze lerares "schots volksdansen" over Mr. Beveridge Maggot. (Ook ik had dat gedeelte heel goed bekeken en kende het uit het hoofd. ) Het schijnt dat de dans in P&P van 1995 niet origineel is zoals het ooit is ontstaan en opgeschreven. Het is er een variant op. Wel een leuke maar toch!
In een andere film ( Ik geloof een film van Emma ... geen idee welke, met die erg knappe mr Knightley geloof ik AAAAA) wordt die dans weer anders gedanst. Vrije interpretatie van de choreograaf zullen we maar denken!
By Karin
Miss A.J. schreef:INFO:(Voor diegene die de serie nog nooit heeft gezien.) ;)

Vrijdag 28 Juni zend Ned 2 Pride en Prejudice (1995) uit, om 17:35.
Wie de homepage leest wist dit natuurlijk al lang :P ;)
Voor wie automatisch op de hoogte wil blijven van de nieuwtjes op de site hebben we natuurlijk onze nieuwsbrief. Meld je vandaag nog aan en mis nooit meer iets! (tenzij ik het mis :tmi: ).
By LizzyBennet
Karin schreef:
Miss A.J. schreef:INFO:(Voor diegene die de serie nog nooit heeft gezien.) ;)

Vrijdag 28 Juni zend Ned 2 Pride en Prejudice (1995) uit, om 17:35.
Wie de homepage leest wist dit natuurlijk al lang :P ;)
Voor wie automatisch op de hoogte wil blijven van de nieuwtjes op de site hebben we natuurlijk onze nieuwsbrief. Meld je vandaag nog aan en mis nooit meer iets! (tenzij ik het mis :tmi: ).
Ik wilde het NET gaan zeggen...

afzender, een trouwe site-lezer. ;)
By Karenlee
Oh - doe maar als dat kan. Kan ik kopiëren en naar schoonmoeder sturen (ze kijkt zelden films/miniseries maar ik probeer haar te overtuigen om naar P&P te kijken)
By Hetty
Ik stuur hem wel naar je toe Karen. Het lukt niet om ze hier te plaatsen. ( Moet ik nog ff uitproberen want een andere keer lukte het wel!) :^)

Ik heb ze nu verkleind met PS. Kijken of het nu wel lukt! :)

Niet :@ TnyPic proberen ....

Ik ben benieuwd ...

Nou ... dat is dan toch gelukt! Veel plezier met lezen!

Afbeelding
Afbeelding
By Karenlee
Hebbes! Bedankt, Hetty!

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!