EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Er zijn heel wat verfilmingen gemaakt van de boeken van Jane Austen. Wat vind jij er van?
By crien-oline
Ohh wat is het toch een feest om naar deze serie te kijken. Maakt mij niet uit dat ik het al voor de tichtste keer heb gezien. Mijn man moest verplicht meekijken ;) . En ik bespeurde zo hier en daar een lachje, en ging allemaal vragen
stellen, hoe zit dit en wie is dat enz,enz Nou dat is me weer meegevallen, nooit gedacht dat we dit samen konden kijken. :rofl:
By Marleen
Mn moeder wilde zooooo graag verder kijken, dat we de dvd er maar in hebben gestopt en het verder in 1 ruk hebben afgekeken :lol: En dan denk je: oooh nog nooit gezien? Jaweeeeel! Al zo vaak! :lol: En sja, volgende week....zitten we gewoon weer voor de tv. Hoe erg is dat? :$ :P
By Jacqueline2
Ik weet al hoe ik mijn mistige en zware hoofd weer wat lichter kan krijgen: P&P 1995 kijken! Niamh, al kijk ik de serie nog 100 keer, hij blijft elke keer even geweldig. Ik denk dat dat voor velen van ons zo is. Heb zonet naar de vierde aflevering gekeken, waarin Mr Darcy zijn brief schrijft en Lizzie op Pemberly komt. Het lijkt wel alsof m'n hoofd weer lichter wordt. :)
By miss.elletje
Ik ben echt 'totally in love' met deze verfilming :)
Dit is de eerste keer dat ik deze zie, sinds dat tie op tv is.

Weet iemand trouwens waar ik deze dvd kan kopen, in Nederland?
Ik vind hm wel er-rug leuk om mee te nemen op vakantiee :)
By Sebazzel
Miss.Elletje, bij de Velvet (muziek/filmwinkel) verkopen ze de remastered versie van P&P 1995. Ik heb hem daar ook gekocht. Er zijn vestigingen in Amersfoort, Alkmaar, Amsterdam, Breda, Delft, Dordrecht, Ede, Leiden en Rotterdam.
By Karenlee
miss.elletje schreef:Weet iemand trouwens waar ik deze dvd kan kopen, in Nederland?
Je kan het ook super goedkoop bestellen via Amazon UK. Maar waar je het ook koopt, ga aub voor de nieuw, digitally remastered versie - de beelden en kleuren zijn zo veel scherper en sprankelender!!

Ik heb helaas de laatste paar afleveringen moeten missen omdat ik in NY zat, maar ik troost me met het idee dat ik het op elke second weer op kan zetten als ik dat wil. En Corina, wat geweldig dat het manlief toch ook een beetje boeiet. Gerard vindt het ook helemaal niet erg om af en toe mee te kijken - al is het voor de zoveelste keer. Hij heeft ook de leuke neiging om af en toe referenties ernaar te maken. Toen hij het filmpje uit NY zag van mij en een paar vrienden helemaal giegelend en debiel doen in een limo schudde hij z'n hoofd en zei dat ik in ieder geval niet zo veel schande aan had gericht als Lydia Bennett in Brighton :lol:.
By Marije
Och och wat heb ik weer genoten van de serie op tv. Ik heb al zooo vaak gekeken en toch heeft zo'n uitzending op tv iets magisch :$
Hoe vaak ik ook kijk, elke keer valt me wel weer iets nieuws op. Ik ben helemaal verliefd op deze serie. Morgen de dvd maar weer aanslingeren :wasntme: beetje afkicken :P
By Jacqueline2
Wat was het weer genieten! Dochterlief kwam uit haar bedje en heeft nog een stukje meegekeken. Lekker knus!
En dan nu lekker naar ons mandje |-)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!