EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Er zijn heel wat verfilmingen gemaakt van de boeken van Jane Austen. Wat vind jij er van?
By Jane
http://www.radiotimes.com/news/2017-08- ... ce-for-itv

Nieuwe verfilming aan Pride and Prejudice door de makers van Poldark en Victoria voor ITV. Er zijn nog weinig bijzonderheden en is mogelijk pas in 2020 te zien. Het moet de verfilming voor de 21 e eeuw worden. Minder zoet en donkerder van toon. Er wordt gesproken over Austen's 'dark intelligence sparkling like granite'. Ik ben benieuwd!
By Odette
Het is goed om de jongere generatie bekend te maken met Jane, zolang ze het boek in waarde laten. Maar gezien hun ervaring met Victoria en Poldark, hoop ik dat het een mooie serie wordt. Maar voor mij zal denk ik toch de huidige serie de mooiste blijven.
By Diewertje
Ik vind elke nieuwe verfilming leuk! Al ben ik wel benieuwd naar de donkere toon, die kon ik in het boek niet echt ontdekken. Ook jammer dat ze 'weer' P&P doen, ik had liever een ander boek gezien.
By Jane
De donkere ondertoon zal vooral met Wickham te maken hebben, denk ik. Aangezien P&P een sprankelend verhaal is hoop ik niet dat de donkere ondertoon overdreven wordt. Maar misschien is het een marketing strategy.

Iedere verfilming van P&P is de moeite waard voor mij. Hoewel ik ook een favoriet heb, hebben ze allemaal iets wat me boeit.
By Jane
Is er inmiddels al wat meer bekend over deze verfilming? Ik hoor er niets meer over.
By Karenlee
Als er ondertussen niets meer bekend is vraag ik me af of het echt doorgaat. Het wordt helemaal niet vermeld op de website van de production company.
By Maria
Karenlee schreef: 14 jan 2019 13:28 Als er ondertussen niets meer bekend is vraag ik me af of het echt doorgaat. Het wordt helemaal niet vermeld op de website van de production company.
Zou jammer zijn. Ik was er erg benieuwd naar.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!