EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Er zijn heel wat verfilmingen gemaakt van de boeken van Jane Austen. Wat vind jij er van?
Het was geweldig leuk om jullie allemaal ( weer) te zien. En dan zo mooi aangekleed op een gewone zaterdagmiddag!!!
En de film ... Die moet je zien. meerdere keren zelfs!!! Complimenten voor de regisseur!!!
Nu ga ik eindelijk het boek eens lezen. Had er alleen pogingen toe gedaan! ;)

Onderweg in de bus nog heerlijk zitten nagenieten ... Trouwens ... op de terugweg kreeg ik wel 60% korting! ;) De chauffeur vond me er zo mooi uitzien ;)
Hetty schreef:En de film ... Die moet je zien. meerdere keren zelfs!!!
Bij mij staat de teller al op 2x, en als ik de kans krijg, mag het ook binnenkort 3x worden :D!
Karenlee schreef: Bij mij staat de teller al op 2x, en als ik de kans krijg, mag het ook binnenkort 3x worden :D!
BETER!!!

In de bus naar huis heb ik erg zitten genieten van vooral de domme praatjes die één van de heren steeds maar deed. (Ben even zijn naam kwijt!) Vooral dat gedoe over Churchill was hilarisch!
Dat was Sir James Martin - ja, die was hilarisch! De regisseur/scriptschrijver heeft zijn rol veel meer aanwezig gemaakt in de film dan het was in het boek, en dat was een geniale zet. Hier zijn sommige van ons met de goede man bij de premier in Rotterdam :) !
Love + Friendship.jpg
Love + Friendship.jpg (84.54 KiB) 550 keer bekeken
Leuk hoor :)! Ik ga zaterdag de film voor de 2e keer zien. Ditmaal in Eindhoven. We hebben een vriendengroepje van 4 (2 mannen en 2 Irissen) waar we mee gaan, alleen andere Iris kan helaas niet. Dus nu ga ik met 2 mannen en misschien dat er nog een paar mensen aansluiten die we zaterdagmiddag zien (we hebben daarvoor nog een bijeenkomst in Eindhoven).
Ja, dat is inderdaad een geweldig stuk! Lijkt me inderdaad geweldig om dat te kunnen spelen! Ik maak me alleen een beetje zorgen over of er niet te veel haakjeswisselingen in staan. Dan heb je namelijk een pedaalharp nodig. Zelf ben ik sowieso heel slecht in haakjeswisselingen tijdens een stuk, maar gelukkig zijn er ook genoeg stukken die dat niet hebben.
Miss Iris schreef:Ja, dat is inderdaad een geweldig stuk! Lijkt me inderdaad geweldig om dat te kunnen spelen! Ik maak me alleen een beetje zorgen over of er niet te veel haakjeswisselingen in staan. Dan heb je namelijk een pedaalharp nodig. Zelf ben ik sowieso heel slecht in haakjeswisselingen tijdens een stuk, maar gelukkig zijn er ook genoeg stukken die dat niet hebben.
Er zitten inderdaad heel wat haakjeswisselingen in, maar ik heb al ontdekt dat deze goed te doen zijn. Even goed uitzoeken hoe je gaat plaatsen en dan komt het goed. Leuke uitdaging. ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!