EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Er zijn heel wat verfilmingen gemaakt van de boeken van Jane Austen. Wat vind jij er van?
Ben jij in Hilversum gegaan, Robert?
Karenlee schreef:Ben jij in Hilversum gegaan, Robert?
Neuh, 't was met diner vooraf maar geen Regency food :geek:
Maar ik ga zeker! Net de film-agenda in de brievenbus, hij draait vrij vaak.
Als je 'm nóg een keer wilt zien (of Hilversum mist ...): welkom!
Ik hoop dat je zaterdagmiddag 28 mei nog niks hebt staan, Robert, want dan mogen we gratis naar de film! Cinéart heeft (op mijn verzoek) het Louis Hartlooper Complex in Utrecht gevraagd om een leuke middag te organiseren. Wie in Jane Austen-kleding komt, mag helemaal gratis naar binnen. Na afloop is er thee en een hapje. Meer info volgt snel!
Ach, nee - dan kan ik niet :( :( :( .....
Karin schreef:Ik hoop dat je zaterdagmiddag 28 mei nog niks hebt staan, Robert, want dan mogen we gratis naar de film! Cinéart heeft (op mijn verzoek) het Louis Hartlooper Complex in Utrecht gevraagd om een leuke middag te organiseren. Wie in Jane Austen-kleding komt, mag helemaal gratis naar binnen. Na afloop is er thee en een hapje. Meer info volgt snel!
Nów we're talking!
Comical Fellow schreef:
Karin schreef:Ik hoop dat je zaterdagmiddag 28 mei nog niks hebt staan, Robert, want dan mogen we gratis naar de film! Cinéart heeft (op mijn verzoek) het Louis Hartlooper Complex in Utrecht gevraagd om een leuke middag te organiseren. Wie in Jane Austen-kleding komt, mag helemaal gratis naar binnen. Na afloop is er thee en een hapje. Meer info volgt snel!
Nów we're talking!
'Retweet': https://twitter.com/louishartlooper/sta ... 0528483329
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!