EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Er zijn heel wat verfilmingen gemaakt van de boeken van Jane Austen. Wat vind jij er van?
Misschien is dit gemakkelijker te onthouden (is al over 2 maanden!):
BBC-kostuumdrama Sense & Sensibility naar Jane Austens klassieker bij NCRV
Maandag 27 juli

21.00 uur, Nederland 2

Vanaf maandagavond 27 juli zendt de NCRV de driedelige tv-verfilming uit van de beroemde roman Sense & Sensibility van de Britse 19e eeuwse schrijfster Jane Austen. Het verhaal van twee zussen met beiden een volstrekt ander beeld van liefde en het huwelijk. De een romantisch en impulsief, de ander bedachtzaam en gevoelig.
LOL! En als twee maanden ook te ver weg is, kom dit weekend bij mij langs en kunnen we het nu al bekijken. Ik heb de de S&S series al op DVD!
Waar woon je? XD
S&S is vorig jaar ook op tv geweest....de zwaar verknipte versie. Als je weet hoeveel de nederlandse tv wegknipt om het binnen de tijd te houden. Dussss bereid je er alvast op voor dat je niet alles te zien krijgt. Erg jammer, want dat komt de kwaliteit van zo'n serie totaal niet ten goede!!!!
Ja, daarom is beter om bij mij te komen kijken :lol: ! Op de DVD (die ik uit engeland heb besteld) staat elke minuut - en hoewel er geen nederlandse ondertitels zijn, kan je wel de engelse aanzetten in het geval dat je iets niet goed hoort.
Wat worden we hier toch mooi op de hoogte gehouden!
Wanneer Lost in Austen komt heb ik meteen in mijn telefoon gezet, met alarm, zodat ik het op kan nemen.
by a lady schreef:S&S is vorig jaar ook op tv geweest....de zwaar verknipte versie. Als je weet hoeveel de nederlandse tv wegknipt om het binnen de tijd te houden. Dussss bereid je er alvast op voor dat je niet alles te zien krijgt. Erg jammer, want dat komt de kwaliteit van zo'n serie totaal niet ten goede!!!!
Ik heb vorig jaar S&S (2008) ook gezien op tv (en opgenomen) en vond het een geweldige serie. Maar ben nu wel nieuwsgierig naar de DVD! Helaas heb ik al andere plannen van het weekend, anders was ik graag langsgekomen Karenlee!!! :mrgreen:
Ik kan me niet herinneren dat ze hem voor de tv zo hebben ingekort...maar ik heb hem ook niet helemaal gezien. Ik had eerst aflevering 2 en 3 op de BBC gezien (kwam het toevallig tegen) en toen ie op de Nld. tv was had ik mn zus gevraagd om het op te nemen maar dat was niet helemaal gelukt...

Nu heb ik hem iig ook lekker op dvd, dat is toch wel het leukst, kijken op het moment dat het je uitkomt! En er zitten ook nog een aantal extra's op...die moet ik nog kijken. De dvd is trouwens ook al in het Nederlands uit, ik heb m vorig jaar al bij de Blokker zien liggen.
Ik heb S&S inderdaad meteen gekocht toen-ie op DVD uitkwam en er al meerdere keren heerlijk van zitten genieten. Ik had 'm ook al op tv gezien (bij de KRO geloof ik? of was dat nou "ook NCRV"?), 't was me eerlijk gezegd niet opgevallen dat-ie ingekort was.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!