Hetty schreef:en Henry Tilney ... Ach ... tja ...Most shocking indeed!!! Henry Tilney is mijn favoriete Austen-man

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.
Hetty schreef:en Henry Tilney ... Ach ... tja ...Most shocking indeed!!! Henry Tilney is mijn favoriete Austen-man
Diewertje schreef:Hear, hear!!Hetty schreef:en Henry Tilney ... Ach ... tja ...Most shocking indeed!!! Henry Tilney is mijn favoriete Austen-man![]()
!
Sebazzel schreef:Hetty schreef:Deze heb ik intussen ook gelezen. Heel raar boek in het begin! Ik had het idee dat ze vreselijk de draak stak met jonge lichtgelovige pubermeisjes. Gelukkig blijkt Catherine toch een realistisch en redelijk verstand te hebben op het eind en Henry Tilney ... Ach ... tja ...Als Henry Tilney slechts een "ach... tja" bij je oproept vrees ik dat ik je moet verbannen van het forum. Het was leuk om je gekend te hebben....
Diewertje schreef:Dan heb ik overduidelijk iets gemist!Hetty schreef:en Henry Tilney ... Ach ... tja ...Most shocking indeed!!! Henry Tilney is mijn favoriete Austen-man![]()
!
Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!