EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier kun je laten weten wat je van dit boek vindt.
By Karin
In het stuk waarin Anne samen met haar familie het concert bezoekt en ze probeert in de buurt van captain Wentworth te komen, staat het volgende:
In resettling themselves, there were now many changes, the result of which was favourable for her. Colonel Wallis declined sitting down again, and Mr. Elliot was invited by Elizabeth and Miss Carteret, in a manner not to be refused, to sit between them; and by some other removals, and a little scheming of her own, Anne was enabled to place herself much nearer the end of the bench than she had been before, much more within reach of a passer-by. She could not do so without comparing herself with Miss Larolles, the inimitable Miss Larolles;
Ik dacht: who the hell is Miss Larolles? Een beetje googlen brengt het antwoord, nl een personage uit Cecilia van Fanny Burney, een 'voluble, illiterate, manipulative woman who schemes her way to the end of a bench in hopes of capturing Mr. Meadows'.
By Diewertje
Hé wat goed, ik vermoedde al dat het een fictief persoon was en ik wilde het ook opzoeken, maar helemaal vergeten. Leuk! Maar wie is nu Mr. Meadows ;)???

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!