EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier kun je laten weten wat je van dit boek vindt.
By Lejah
Ik ben afgelopen zondag begonnen en heb net gisteren het eerste deel uitgelezen. Vanavond begin ik aan het 2e deel.
De eerste paar pagina's vind ik pittig om door te komen, maar daarna leest het een stuk beter! En ik geniet er echt van!
Ik moet nog gaan lezen. Ik heb de nederlandse versie besteld en die is onderweg. Ik heb de film al wel gezien zonder ondertiteling, maar ik kon het begin ook echt niet volgen. Dan wordt er heel veel moeilijke taal gebruikt. Daarom maar gekozen voor nederlands boek, zodat ik eindelijk weet wat ze bedoelen ;)

Ik hou jullie op de hoogte van mijn leestempo! :shock:
Karenlee heeft gelijk, in het begin is het even lastig doorkomen met de retrenchment en de uitleg over de karakters en wat er gebeurd is, maar daarna gaat het erg snel. Al heb ik er geen twee dagen over gedaan, maar dat komt meer doordat ik wist dat ik er twee maanden voor had :D
wat ben ik blij om te lezen dat er meerdere lezers zijn die een beetje moeite hebben om in het verhaal te komen!
natuurlijk ken ik de verhaallijn maar ik heb Persuasion nog niet eerder helemaal gelezen, dus nu is het voor het echie!
langzaam maar zeker kom ik dichter bij Anne terecht, ik heb in een boek toch wel een beetje een heldin nodig waar ik al mijn inlevingsvermogen over kan uitstorten, anders blijft het zo'n wirwar van verschillende personages en dan is het moeilijk om een connectie te voelen met alle karakters.
de schrijfstijl is zo onmiskenbaar, dat ik er stiekem van overtuigd ben dat wanneer de auteur onbekend zou zijn geweest we het boek zouden herkennen als het werk van Jane Austen...
Ik zit nu op bladzijde 223. Ik kan maar net even tijd nemen om op het forum wat te plaatsen en dan ga ik echt weer verder lezen.. Ik zal het jammer vinden als het straks uit is. Ben trouwens afgelopen vrijdag begonnen met lezen en ik denk dat ik het vanavond wel uit heb. :( Dus als alles meezit heb ik er 4 dagen over gedaan.

In het begin wel een beetje langdradig zoals bijna iedereen aangeeft, maar de moeite zeker te weten waard!!
Ik weet niet eens hoe vaak ik Persuasion heb gelezen, en helemaal niet hoe lang ik er de eerste keer overdeed. Maar ondertussen als ik een herlees sessie doe, en als ik onbeperkt vrije tijd heb om dat te doen, is het op een dag begonnen, en zeker de dag daarop uit.
Pffff, ik weet het niet meer, ik heb op vakantie ondertussen 2,5 andere boeken gelezen (het parfum, komt een vrouw bij de dokter en nu de weduwenaar). Deze keer heb ik het boek wel veel sneller en toch intenser gelezen dan de vorige keer, want ik kwam toch weer nieuwe dingen tegen :lol: :oops:

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!