EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier kun je laten weten wat je van dit boek vindt.
By Pink Rose
Ik ben altijd al een Die Hard fan geweest van Pride and Prejudice... Maar sinds geruime tijd lijkt m'n hart een pak meer naar Persuasion uit te gaan . Maar ik weet niet goed waarom...
By Karenlee
Mijn 'favoriete' boek van Austen is iets wat voortdurend veranderd. Ik merk dat je bepaalde dingen pas leer te waarderen op bepaalde leeftijden.
By Pink Rose
daar kan ik me absoluut in vinden!
Geloof dat ik een jaar of 18 was toen ik P&P voor het eerst las. Welk jong meisje zou zich dan niet totaal gewonnen voelen door zulk een verhaal?! Maar nu ben ik inderdaad ouder, en heb ik m'n eigen bagage uit het leven ook mee te dragen, en dat geeft tegenover Anne Elliot een enorm gevoel van respect. Ik lijk haar beter te begrijpen...
By Alynia
Ik merk ook dat het steeds verandert. Maar ook: soms heb ik een periode dat ik haar boeken niet lees (ahum afgelopen twee jaar bijvoorbeeld :$ ) om er dan toch weer naar terug te grijpen. Hoewel ik nu niet in Persuasion bezig ben (eerst Emma, dat was voor mij ook haar eerste boek die ik las) staat hij wel op de planning voor hierna - want ik vind het echt wel een van de betere boeken :)
By brenda22
hallo.

Ik ben nieuw hier. Ik heb in eerste instantie een vraag. Lezen jullie Persuasion en Northanger Abbey in het Engels of in het Nederlands? Dit vraag ik, omdat ik beide boeken niet in het Nederlands kan krijgen. Klopt dit? En zo niet, waar hebben jullie deze boeken dan gekocht in het Nederlands?
By Karin
Hoi Brenda,

Welkom hier! Northanger Abbey en Persuasion zijn wel in het Nederlands uitgegeven. Ik heb ze hier toevallig allebei liggen om in de webshop te koop te zetten, maar ben er nog niet aan toegekomen. Persuasion heet Overtuiging en Northanger Abbey heet Catherine. Beide zijn uitgegeven door BoekWerk.
Mocht je interesse hebben, laat me even weten, dan stuur ik je wat meer info.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!